E-shop, web a interní systém rodinného pivovaru Rampušák
tlačítko

Trocha toho povídání

Uvozovky

Rodinný pivovar Rampušák, jenž se může pochlubit tradicí sahající až do roku 1870, dnes představuje významný kulturní skvost Dobrušky. Rodina Vedrových v roce 2007 oživila tento pivovar, čímž jí se podařilo nejen obnovit jeho historický význam, ale také zajistit jeho zápis do Ústředního seznamu kulturních památek České republiky.

Pivovar nabízí 6 stálých druhů piv a řadu speciálů, které jsou prezentovány na webových stránkách. Ty jsme vytvořili ve spolupráci s Prime Production, která zpracovává celkovou identitu pivovaru a také se stará o marketing a video produkci. Naším úkolem bylo technické zpracování návrhu webu, včetně řešení různých úprav a nových požadavků. Na webu se návštěvníci mohou dozvědět o pivovaru, restauraci, bowlingu a možnostech objednávky značkových produktů nebo rozvozu piv.

Později jsme pro klienta vytvořili e-shop, který je nyní hlavní platformou pro rozvoz. E-shop je integrovaný do webu a je propojen s externím účetním systémem. Práce také zahrnovala pokročilé exporty dat.

Aktuálně pracujeme na další fázi naší spolupráce – interním logistickém systému. Tento systém bude primárně zaměřen na plánování tras rozvozu, správu jednotlivých rozvozů, notifikace pro zákazníky a další související činnosti.

Řešili jsme. Stručně.

  • Individuální zpracování redakčního systému na WP
  • Konzultace v rámci uživatelské přívětivosti webu
  • Realizace objednávkových systémů pro produkty a rozvoz
  • Rezervační systém
  • Mapa míst, kde je možné pivo ochutnat/koupit
  • E-shopový modul
  • Exporty produktů a souhrny
  • Napojení a export do účetního systému
  • On-page SEO
Zbývá jediné. Pojďme spojit síly.